.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستور رئیس جمهور برای رفع مشکلات اساسی گیلان
دستور رئیس جمهور برای رفع مشکلات اساسی گیلان

شمال نیوز: با درخواست استاندار گیلان و دستور رئیس جمهور کارگروه رسیدگی به مشکلات استان به ریاست معاون اول برگزار خواهد شد.

 استاندار گیلان در حاشیه کنگره ملی بزرگداشت روحانی شهید میرزاکوچک جنگلی ۱۳ نامه با موضوعات و مسائل مختلف استان به رئیس جمهور تقدیم و پس از ارائه این نامه ها محمود احمدی نژاد دستور تشکیل کارگروهی به ریاست معاون اول را صادر کرد، در این کارگروه وزرای نیرو، راه و شهرسازی، نفت و جهاد کشاورزی حضور خواهند داشت.

کیهان هاشم نیا اظهارداشت: تسریع در ساخت سایت پشتیبانی نفت و گاز سردار جنگل رودسر، تکمیل آزاد راه قزوین – رشت، تکمیل سدهای در حال ساخت، راه آهن قزوین - انزلی - آستارا، تصفیه خانه فاضلاب رشت و طرح های مسکن مهر، پرداخت بدهی صیادان پره و بررسی مشکلات صید و صیادی و چایکاران از مهمترین درخواست های بود که به رئیس جمهور ارائه شده است.

وی ادامه داد: در این کارگروه همچنین در زمینه توسعه پارک علم و فناوری استان و حمایت از شرکت های دانش بنیان، رفع مشکلات بیماران همودیالیزی، اجرای طرح های زیربنایی کشاورزی، ساماندهی طرح جامع نوغانداری و صنایع جانبی ابریشم، طرح جامع پیشگیری و اطفای حریق جنگل ها، مراتع و ارتقای سرپرستی نمایندگی وزارت خارجه مطرح خواهد شد.

استاندار گیلان همچنین با اشاره به اینکه رئیس جمهور در این دستور از معاون اول گزارش نیز خواسته است، یادآور شد: عمده مشکلات گیلان در حوزه وظایف وزرای شرکت کننده در این کارگروه است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.